سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۳/۰۳/۱۶

صداوسیما مقداری به شعور مخاطب احترام بگذارد/ کاندیداها در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات می‌کنند چون تلویزیون ضریب نفوذ ندارد

صداوسیما مقداری به شعور مخاطب احترام بگذارد/ کاندیداها در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات می‌کنند چون تلویزیون ضریب نفوذ ندارد
امیرحسین علم‌الهدی معتقد است که اگر آمار کاربران اینستاگرام و مخاطبان ماهواره را با بینندگان تلویزیون مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که صداوسیما در زمانه حداقلی خودش نفس می‌کشد. حالا اینکه چرا بودجه‌های حداکثری به آن می‌دهند دیگر مناسبات سیاسی است و ربطی به مناسبات کارشناسانه ندارد.