شنبه / ۲۱ تیر / ۱۴۰۴ - 12 July, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۴۳ ساعت قبل

وقتی مردم پاسخ‌هایشان را از رسانه‌ ملی بگیرند دیگر سراغ فیک‌نیوزها نمی‌روند/ صداوسیما در دوران پساجنگ چه کند تا شاید «ملی» شود؟

وقتی مردم پاسخ‌هایشان را از رسانه‌ ملی بگیرند دیگر سراغ فیک‌نیوزها نمی‌روند/ صداوسیما در دوران پساجنگ چه کند تا شاید «ملی» شود؟
پذیرش نگاه مغایر، رفتن به سراغ نخبگان، یافتن پاسخ کارشناسی برای پرسش‌ها، ابهام‌ها و چالش‌ها و اقدام‌محور بودن به‌جای فرآیندمحور بودن، چهار «بایسته‌ ملی» است که مجید رضائیان استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم توجه به آن‌ها را به‌خصوص در دوران پساجنگ برای هر رسانه‌ای، ازجمله صداوسیما لازم می‌داند.