پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۳/۱۰/۲۶

تلویزیون و عدم درک صحیح از مفاهیم اخلاقی و روانشناختی در تولید محتوا

تلویزیون و عدم درک صحیح از مفاهیم اخلاقی و روانشناختی در تولید محتوا
برنامه‌های تلویزیونی به عنوان یکی از پرنفوذترین ابزارهای رسانه‌ای، وظیفه دارند فضایی ایجاد کنند که نه تنها اطلاعات و سرگرمی را به مخاطبانشان ارائه دهند، بلکه از نظر اخلاقی و حرفه‌ای نیز در بالاترین سطح عمل کنند.