شنبه / ۱۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 9 August, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»
دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است.