ببینید | میثاقی: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است
محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد./خبرفوری