پاسخ حدادعادل به حملات علیه تیم مذاکرهکننده/ رهبری میفرمایند من بالاتر از این تفاهم را میخواستم؛ این حرف، دست طرف ایرانی را قوی میکند
غلامعلی حدادعادل با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب گفت همه مسئولان و کارشناسان حاضر در روند مذاکرات با حسن نیت و دلسوزی عمل کردهاند و اتهامزنی به مذاکرهکنندگان برخلاف تأکیدات رهبری است.