جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۰۷

ساختمان جدید ایست و بازرسی گلوگاه شهید میرزایی بندرعباس به بهره برداری رسید

 ساختمان جدید ایست و بازرسی گلوگاه شهید میرزایی بندرعباس به بهره برداری رسید
ساختمان جدید ایست و بازرسی «شهید سرهنگ میرزایی» بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده انتظامی، مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و همسر شهید میرزایی به بهره‌برداری رسید.