یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۳ ساعت قبل

بیانیه وزارت خارجه در پی نقض آتش‌بس از سوی آمریکا

 بیانیه وزارت خارجه در پی نقض آتش‌بس از سوی آمریکا
وزارت خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهد شکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.