آغاز یک تحول بزرگ در هرمزگان با آزاد شدن تردد دائمی خودروهای منطقه آزاد کیش و قشم
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین، آغاز تردد خودروهای مناطق آزاد قشم و کیش در سطح استان با حضور محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان برگزار شد این فرصت ارزشمند را تحقق یک مطالبه ۲۰ ساله عنوان کرد.