شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۲ ساعت قبل

هرمزگان در جمع هیئت های فعال فدراسیون قرار گرفت

 هرمزگان در جمع هیئت های فعال فدراسیون قرار گرفت
جلسه تخصصی رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان با سعید مظفری، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و فاطمه مرادی معاونت ورزش بانوان ، مصطفی خادم رئیس هیئت بدمینتون استان و اعضای هیئت ، در دفتر مدیرکل برگزار شد.