تغییر استراتژی سئو: الگوریتم جدید گوگل ثابت کرد که محتوا، مهمتر از جایگاه وبسایت است!
آمار بدست آمده از جستجوهای گوگل نشان میدهد که نتایج حاصل از AI Overviews (AIO) بهصورت روزافزونی در حال همپوشانی نتایج جستجوهایی طبیعی در همه حوزهها به جز تجارت الکترونیک (خرید و فروش آنلاین) هستند. این همپوشانی ۵۴ درصدی به این معنا نیست که سایتهایی که در AI Overviews ظاهر میشوند، بر اساس الگوریتم قدیمی گوگل به آنجا رسیدهاند. در واقع، این آمار نشان میدهند که الگوریتم FastSearch گوگل در ۵۴٪ مواقع، نتایجی را نشان میدهند که با یک جستجوی معمولی گوگل هم بالا میآیند.