جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱ ساعت قبل

امام جمعه تهران: ظلم به کارمند زیردست، کارگر یا هر فردی که صدایش به جایی نمی‌رسد، بسیار خطرناک است

 امام جمعه تهران: ظلم به کارمند زیردست، کارگر یا هر فردی که صدایش به جایی نمی‌رسد، بسیار خطرناک است
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کارگری که حامی و مدافعی ندارد، شهروندی که امکان پیگیری حقوق خود را ندارد، کارمند زیردست، یا هر فردی که صدایش به جایی نمی‌رسد، نباید مورد تضییع حق قرار گیرد؛ چرا که ظلم به چنین افرادی بسیار خطرناک است و انسان را در برابر خداوند متعال قرار می‌دهد.