ادعای فواد ایزدی: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: برخی در داخل کشور میگفتند گرفتن عوارض خلاف قوانین بینالمللی است. به همین دلیل پیشنهاد می کنم توییت ترامپ با دقت بیشتری مطالعه شود.