سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۲

ببینید | مارکو روبیو: ایران مانند کره شمالی خواهد بود، اما بدتر، اگر سلاح‌های هسته‌ای به دست آورد

 ببینید | مارکو روبیو: ایران مانند کره شمالی خواهد بود، اما بدتر، اگر سلاح‌های هسته‌ای به دست آورد
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اعلام کرد: ایران مانند کره شمالی خواهد بود، اما بدتر، اگر سلاح‌های هسته‌ای به دست آورد آنها دولت اسرائیل را نابود خواهند کرد و شما نمی‌توانید کاری در این باره انجام دهید چون آنها سلاح هسته‌ای دارند. منبع: هم میهن