مهدی سجادهچی، فیلمنامهنویس پیشکسوت میگوید: مسئولان بالادستی که سینما را کنترل میکنند بایستی اجازه دهند مردم، برای اولین بار، به همان شکلی که هستند و در جامعه و خیابان دیده میشوند؛ با همه رنگها و تفاوتها در ظاهرشان، در فکر کردنشان و در جهتگیریهایشان در یک سینمای واقعی دیده شوند. ما امروز این شانس را داریم که به سمت این سینما برویم.