سارا بهرامی، سال ۱۳۹۱ برای بازی در نقش اصلی سریال «پروانه» (جلیل سامان)، ناگزیر تنها تا اجرای پانزدهم یا شانزدهم، نمایش «راهزنان» (علیرضا کوشکجلالی) را همراهی کرد. او در مورد تداخل پیشآمده میان نمایش «راهزنان» و سریال «پروانه» به «بانیفیلم» گفت: «ما دو روز پس از کلیدخوردن سریال، نمایش را روی صحنه بردیم. شرایط خیلی سخت و نفسگیر بود. آقای جلالی گفتند تو سر نمایش بیا. همزمان یک نفر کنار من تمرین و پس از دو هفته اجرا، جای ما تغییر کرد.»