پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱ ساعت قبل

هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتوهای فرابنفش

 هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتوهای فرابنفش
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش شدت تشعشعات خورشیدی در فاصله بهار تا اوایل پاییز، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در برابر پرتوهای فرابنفش تأکید کرد.