احمد زیدآبادی در واکنش به اختلال اخیر در سامانه برخی بانکها، انتقاد تندی از کسانی مطرح کرد که گسترش دسترسی به اینترنت را عامل این اختلالات میدانند و خواستار محدودیت دوباره اینترنت هستند. او با طرح این پرسش که چرا در دیگر کشورها حملات سایبری به مطالبه قطع اینترنت منجر نمیشود، تأکید کرد افرادی که از چنین حوادثی برای توجیه محدودیتهای بیشتر استفاده میکنند، ناخواسته خود را در معرض اتهام قرار میدهند.