۲ چالشی که باعث انفعال ایرانیان می شود در تحلیل خانیکی / ۱۰ راهبرد پیشنهادی برای رسیدن به « مای جمعی»
ما با دو چالش اساسی در حوزه ارتباطات روبهرو هستیم؛ اول، کاهش مراجعه مردم به رسانههای رسمی و کم شدن اثربخشی آن هاست. دوم، ناتوانی رسانهها در اقناع مردم در شرایط بحرانی است. چنین رویکردی امید در جامعه را تضعیف میکند. امید اجتماعی در بستری ساخته میشود که فرصت گفتوگو فراهم باشد. وقتی قدرت «گفتوگو» و «اقناع» تضعیف میشود زندگی به حالت تعلیق در میآید و جامعه همواره در انتظار اتفاق بعدی میماند. در چنین شرایطی، سکوت و انفعال جایگزین گفتوگو میشود در حالی که گفتوگو در شرایط بحرانی دال مرکزی سیاستی …