خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس ونماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ وکیار درمجلس شورای اسلامی گفت:تقویت همکاری با کشورهای همسایه در حوزه انرژی های تجدیدپذیر؛علاوه بر تقویت دیپلماسی انرژی کشور،فرصت مناسبی برای حضور فعال شرکتهای فنی و مهندسی و دانشبنیان ایرانی در پروژههای زیرساختی منطقه است.