یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت خبرآنلاین / ۱ ساعت قبل

چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند

 چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند
افزایش جمعیت جوندگان در شهرها، فقط یک مسئله ظاهری و شهری نیست؛ این موضوع مستقیماً با سلامت عمومی، بهداشت محیط، مدیریت پسماند و کیفیت زندگی شهروندان گره خورده است. هشدار اخیر معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره ضرورت مدیریت اصولی پسماند و اجرای برنامه‌های علمی برای مهار جمعیت جوندگان، بار دیگر توجه‌ها را به خطری جلب کرده که سال‌هاست در کلانشهرها، به‌ویژه تهران، به یکی از دغدغه‌های جدی بهداشت شهری تبدیل شده است.