مضحکتر از همه اینکه جلال فارسی و همکار مغرضش محمد صالح نیز کاسه گرمتر از آش شدهاند، امام موسی را جاسوس آمریکا و عمیل میخوانند و آنقدر دلشان برای مقاومت سوخته و آنقدر حرص و جوش فلسطینیها را میزنند و برای دفاع از مقاومت آنقدر دروغ میبافند و آنقدر تهمت میزنند و آنقدر فحش رکیک میدهند که آبروی خود را به کلی ریختهاند.