فیتز پاتریک دیپلمات آمریکایی پیشین در گفتوگو با خبرآنلاین تاکید کرده است: ایرانِ پس از جنگ، با توجه به اینکه بخش زیادی از زیرساختهایش نابود شده، از نظر اقتصادی و نظامی نسبت به دوران پیش از جنگ ضعیفتر شده است. اما از این جهت قویتر است که نشان داد میتواند در برابر حملات دو کشور به مراتب قدرتمندتر از خود مقاومت کند و دوام بیاورد