بعید است که راه رفتن پنگوئنها را ندیده باشید. پنگوئنها پرندگان بیپروازی هستند که در مقایسه با سایر حیوانات، از قدرت و توان بسیار کمتری برخوردارند ولی حتماً دقت کردهاید که وقتی روی برفهای قطب جنوب راه میروند، دستهای خود (یعنی همان بالهایشان) را به گونهای با فاصله از بدنشان حرکت میدهند که به راه رفتن باباشَملهای قدیم، یعنی همان بزن و بهادرهای کلاه شاپویی تهران خودمان شبیه است!