روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: این اختلال از ساعت 1 بامداد آغاز و تا ساعاتی از بامداد جمعه بیست و پنجم بهمن ماه در تمامی خدمات الکترونیک شامل تلفن بانک، اینترنت بانک ، موبایل بانک، و خدمات کارت بر روی درگاه های پرداخت اینترنتی دستگاههای خودپرداز و POS بانک تجارت ایجاد  و پس از اتمام عملیات بروز رسانی سیستم ها، خدمات مذکور طبق روال عادی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.   روابط عمومی بانک تجارت از همکاری و سعه صدر مشتریان ارجمند قدردانی و تاکید کرد: اقدامات لازم برای اجرای هرچه سریعتر این تغییرات و برقراری مجدد خدمات الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است. 2121