سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024


۱۳۹۹/۰۳/۱۴ / /
غوغای هشتگ‌مدیا با خندوانه اینستاگرامی
مانند هر پدیده جدید دیگری اینستاگرام هم در بدو ورود به ایران فرهنگ صحیحی نداشت. همچنان هم بخش اعظم محتوای منتشرشده در این شبکه اجتماعی سخیف، زرد، غیرواقعی و ضدارزش‌های اجتماعی است. در چنین فضایی هشتگ‌مدیا موفق شده برای نهمین بار یکی از موفق‌ترین برنامه‌های اینستاگرامی را برگزار کند و در این دوره هم مانند دوره‌های پیشین خیل عظیمی از مخاطبان را سرگرم و البته تعدادی از آنها را بسیار خوشحال کرد. سلسله برنامه‌های جدید هشتگ مدیا را می‌توان «خندوانه اینستاگرامی» نامید.