جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ / /
پیشتازی رونیکس در پشتیبانی از مشتریان
پیوند مشتری با برند از مجرای اطمینان خاطر مشتری و در نتیجه خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت بالا رخ میدهد. از آنجا که در استراتژی توسعه هر برندی فروش پایان کار نیست و آغاز تعهد است، شرکت رونیکس در بازار ابزارآلات از این فرصت استفاده کرده تا با ارائه خدمات پس از فروش مطلوب خود را به نماد رضایت خاطر مشتریان در این بخش تبدیل کند.
اسرائیل اصفهان رژیم صهیونیستی پرسپولیس فوتبال ایران عملیات وعده صادق استقلال سیل حمله ایران به اسرائیل فلسطین لیگ قهرمانان اروپا