دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 سایت کولاک / ۳ ساعت قبل

تیم خوب امیرقلعه‌نویی را هم بردم! | هیچ‌وقت به استقلال نباختم نه فقط با پرسپولیس ! - مجله اینترنتی کولاک

 تیم خوب امیرقلعه‌نویی را هم بردم! | هیچ‌وقت به استقلال نباختم نه فقط با پرسپولیس ! - مجله اینترنتی کولاک
 حمید درخشان گفت: فقط دربی و پرسپولیس نه، با هر تیمی دستم بوده استقلال را برده‌ام.  با پیکان، شهرداری تبریز، داماش گیلان و شاهین بوشهر استقلال را شکست دادم.