تیم خوب امیرقلعهنویی را هم بردم! | هیچوقت به استقلال نباختم نه فقط با پرسپولیس ! - مجله اینترنتی کولاک
حمید درخشان گفت: فقط دربی و پرسپولیس نه، با هر تیمی دستم بوده استقلال را بردهام. با پیکان، شهرداری تبریز، داماش گیلان و شاهین بوشهر استقلال را شکست دادم.