سازمان تأمین اجتماعی با تشریح علت اختلاف میان مبلغ واریزی و مبلغ خالص درجشده در فیش حقوقی برخی بازنشستگان و مستمریبگیران در خردادماه اعلام کرد این اختلاف ناشی از کسورات بانکی پس از واریز حقوق است و ارتباطی با پرداختهای انجامشده از سوی این سازمان ندارد.