دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت کولاک / ۱ ساعت قبل

آمریکا می‌خواهد ایران را استعمار کند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کند - مجله اینترنتی کولاک

 آمریکا می‌خواهد ایران را استعمار کند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کند - مجله اینترنتی کولاک
خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود.