دوشنبه, ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 17 June, 2024
۱۴۰۳/۰۳/۰۷ / روزنامه مردم سالاری / اقتصادی
رکورد فروش ماهیانه قطعات یدکی ۳۳ ساله سایپایدک شکسته شد - مردم سالاری آنلاین
مدیرعامل سایپایدک گفت:طبق فرمایش ریاست محترم فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش،کوشش و خدمت صادقانه و با همت تمامی همکاران و بر اساس دستور مدیرعامل گروه، رکورد ماهیانه فروش قطعات سایپایدک از ابتدا تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری شکسته شد
خبر خودرو ۰ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲مدیرعامل سایپایدك خبر داد:رکورد فروش ماهیانه قطعات یدکی ۳۳ ساله سایپایدک شکسته شد مدیرعامل سایپایدک گفت:طبق فرمایش ریاست محترم فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش،کوشش و خدمت صادقانه و با همت تمامی همکاران و بر اساس دستور مدیرعامل گروه، رکورد ماهیانه فروش قطعات سایپایدک از ابتدا تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری شکسته شد به گزارش سایپانیوز، اردلان حسینی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق برنامه فروش قطعات یدکی و افزایش سهم سایپایدک از بازار، با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همدلی موجود در سازمان، موفق به ثبت بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی در سایپایدک شدیم که قطعا این روند تا پایان سال رو به افزایش و ماهیانه مجددا شکسته خواهد شد.
او ادامه داد: بالا بردن سطح كیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شركت سایپایدك تمام توان خود را به كار گرفته است تا مشتری دغدغهای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.
حسینی تاکید کرد: این میزان فروش بیانگر این واقعیت است كه زنجیره فروش قطعات شركت سایپایدك با برخورداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبكه توانمند و منسجم، سهم بازار خود از قطعات یدكی را توسعه داده است.
مدیرعامل سایپایدک در ادامه بیان کرد: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همكاران و شبكه بزرگ نمایندگیها و عاملیتهای سایپایدك و تلاش همکاران در سایر بخشها و شرکتهای گروه سایپا به خصوص سازه گستر، زامیاد، سایپاپرس و ... است و بر این اساس سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدكی، كنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهرهگیری از روشهای انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.
حسینی تاكید كرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدكی در سه ماه دوم سال، پیشبینیهای لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبكه نمایندگیها انجام شده و از این بابت مشكلی برای تامین و توزیع قطعات یدكی در بازار و شبكه نمایندگیها وجود نخواهد داشت.
او افزود: جهت رضایتمندی و ایجاد رضایت مردم عزیز ایران در عرصه خدمات برنامههایی لحاظ کردیم که شاهد این تغییر و تحول در ماههای بعد خواهیم بود. کد مطلب: 216744 کپی متن خبر برچسب ها: سایپا یدک افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شبكه نمایندگیهای سایپایدك با افزایش توزیع كمی و كیفی قطعات یدكی كاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا وزنکشی فراکسيونها در تعيين هيات رئيسه بلاتکليفی عجيب مخبر سردرگمی استراتژيک کاخ سفيد نقشه جناحهای سياسی براي حضور در انتخابات چگونگی برگزاری مناظرههای انتخابات رياست جمهوری سلامت رئيس جمهوری در هالهای از ابهام قیمت سکه، نیمسکه و ربعسکه امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ افزایش ۶۱درصدی نرخ اجارهبها در کشور ما برای یک توافق خوب و پایدار آمادگی داریم شناسنامه دار کردن گردش پول اینفوگرافی: ایرلاینهای وقتناشناس ایرانی اینفوگرافی: پایان تلخ سرنشینان نفتکش سانچی نام شما آدرس ايميل شما نظر شما * ارسال نظر تماشای پادشاه فصلها، فقط در این جاده رژیم غذایی متناسب با گروه خونی خود را بشناسید استوری تلگرام فعال شد
او ادامه داد: بالا بردن سطح كیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شركت سایپایدك تمام توان خود را به كار گرفته است تا مشتری دغدغهای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.
حسینی تاکید کرد: این میزان فروش بیانگر این واقعیت است كه زنجیره فروش قطعات شركت سایپایدك با برخورداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبكه توانمند و منسجم، سهم بازار خود از قطعات یدكی را توسعه داده است.
مدیرعامل سایپایدک در ادامه بیان کرد: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همكاران و شبكه بزرگ نمایندگیها و عاملیتهای سایپایدك و تلاش همکاران در سایر بخشها و شرکتهای گروه سایپا به خصوص سازه گستر، زامیاد، سایپاپرس و ... است و بر این اساس سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدكی، كنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهرهگیری از روشهای انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.
حسینی تاكید كرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدكی در سه ماه دوم سال، پیشبینیهای لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبكه نمایندگیها انجام شده و از این بابت مشكلی برای تامین و توزیع قطعات یدكی در بازار و شبكه نمایندگیها وجود نخواهد داشت.
او افزود: جهت رضایتمندی و ایجاد رضایت مردم عزیز ایران در عرصه خدمات برنامههایی لحاظ کردیم که شاهد این تغییر و تحول در ماههای بعد خواهیم بود. کد مطلب: 216744 کپی متن خبر برچسب ها: سایپا یدک افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شبكه نمایندگیهای سایپایدك با افزایش توزیع كمی و كیفی قطعات یدكی كاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا وزنکشی فراکسيونها در تعيين هيات رئيسه بلاتکليفی عجيب مخبر سردرگمی استراتژيک کاخ سفيد نقشه جناحهای سياسی براي حضور در انتخابات چگونگی برگزاری مناظرههای انتخابات رياست جمهوری سلامت رئيس جمهوری در هالهای از ابهام قیمت سکه، نیمسکه و ربعسکه امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ افزایش ۶۱درصدی نرخ اجارهبها در کشور ما برای یک توافق خوب و پایدار آمادگی داریم شناسنامه دار کردن گردش پول اینفوگرافی: ایرلاینهای وقتناشناس ایرانی اینفوگرافی: پایان تلخ سرنشینان نفتکش سانچی نام شما آدرس ايميل شما نظر شما * ارسال نظر تماشای پادشاه فصلها، فقط در این جاده رژیم غذایی متناسب با گروه خونی خود را بشناسید استوری تلگرام فعال شد
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات عید قربان یورو 2024 مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 فوتبال پرسپولیس سعید جلیلی ایران رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم