تبلیغات بیرویه در تلویزیون یعنی فرهنگ برای صداوسیما و بخش خصوصی، در حاشیه است - مردم سالاری آنلاین
محسن غلامپور درباره ضعف در حوزه تبلیغات باور دارد که در شبکههایی که مربوط به کودکونوجوان است بیشتر به این توجه میشود که تبلیغ صورت نگیرد و اگر تبلیغ صورت بگیرد در راستای آموزش و رشد کودک انجام شود؛ اما این در شبکههای دیگر رعایت نمیشود و اکثرا در حال تبلیغ جدیدترین محصولات هستند که در آن تبلیغ همه اعضای خانواده خوشحال و مرفه هستند. به نظرم فقط شبکه کودک است که در این زمینه موفق عمل کرده و به کودکان توجه میکند.