یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 روزنامه مردم سالاری / ۳ ساعت قبل

سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم - مردم سالاری آنلاین

 سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم - مردم سالاری آنلاین
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.