هرچه حجم مبادلات اقتصادی مشروع و شفاف میان فعالان اقتصادی دو کشور افزایش یابد، تعداد ذینفعان تداوم این روابط نیز بیشتر خواهد شد. تولیدکنندگان کشاورزی، شرکتهای دارویی، بانکها، شرکتهای بیمه، شرکتهای حملونقل و مجموعههای لجستیکی همگی به تدریج در حفظ و توسعه این روابط منافع اقتصادی پیدا میکنند.