سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم (+فیلم) - مردم سالاری آنلاین
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم.