سخنگوی سپاه: از اینکه دولت ۲۰ میلیون بشکه نفت برای جنگ به سپاه داده باشد، اطلاعی ندارم، بعید هم میدانم چنین اتفاقی افتاده باشد، زیرا سپاه سازوکاری برای این موضوع ندارد - مردم سالاری آنلاین
سردار محبی عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی پشتیبانی کند.