چهارشنبه, ۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 29 May, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ / خبرگزاری مهر / اقتصادی
بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است.
https://mehrnews.com/x34Rt2 ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱ کد خبر 6099618 اقتصاد راه و مسکن اقتصاد راه و مسکن ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱ بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، هادی یارجی مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن درباره وضعیت کابین لکوموتیوها، گفت: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی، تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفتیم.
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن در ادامه تاکید کرد: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ بهروز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و بهخاطر محدودیتهای منابع مالی و محدودیتهای مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق میشده صرف این موضوعات میشده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.
وی عنوان کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود؛ همچنین در محل قراردادهای تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که با توجه به منابع، اولویتبندی میشود.
یارجی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مدیرعامل راهآهن، پروژه ارتقای صندلیها را با در نظر داشتن فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است اما به دنبال این موضوع هستیم. کد خبر 6099618 زهره آقاجانی
کپی شد برچسبها شرکت راه آهن جمهوری اسلامی قطار قطار مسافربری لکوموتیو
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، هادی یارجی مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن درباره وضعیت کابین لکوموتیوها، گفت: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی، تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفتیم.
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن در ادامه تاکید کرد: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ بهروز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و بهخاطر محدودیتهای منابع مالی و محدودیتهای مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق میشده صرف این موضوعات میشده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.
وی عنوان کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود؛ همچنین در محل قراردادهای تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که با توجه به منابع، اولویتبندی میشود.
یارجی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مدیرعامل راهآهن، پروژه ارتقای صندلیها را با در نظر داشتن فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است اما به دنبال این موضوع هستیم. کد خبر 6099618 زهره آقاجانی
کپی شد برچسبها شرکت راه آهن جمهوری اسلامی قطار قطار مسافربری لکوموتیو
پرسپولیس فوتبال استقلال انتخابات ریاست جمهوری مجلس دوازدهم رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی ایران اسرائیل انتخابات فلسطین غزه