جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۳/۱۰/۱۱

وقتی پردرآمدترین‌ کارها نامولد است، «مصرف‌گرایی» اوج می‌گیرد؛ سود سکوهای اینترنتی از توسعه مصرف گرایی

وقتی پردرآمدترین‌ کارها نامولد است، «مصرف‌گرایی» اوج می‌گیرد؛ سود سکوهای اینترنتی از توسعه مصرف گرایی
وقتی کارهای نامولد در صدر پردرآمدترین‌ها قرار می‌گیرند مصرف‌گرایی اوج می‌گیرد، چون تولید، تولید نامولد است و مصرف هم به حالت مصرف‌گرایی سوق پیدا می‌کند.