پنجشنبه, ۱۴ تیر, ۱۴۰۳ / 4 July, 2024
![مقالات سمپوزیوم بازیهای جدی نمایه شدند](/news/u/2024-07-02/mehrnews-tstp0.jpg)
۲ روز قبل / خبرگزاری مهر / فرهنگی
مقالات سمپوزیوم بازیهای جدی نمایه شدند
مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ همچون سالهای گذشته در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE نمایه شدند.
https://mehrnews.com/x35jYT ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۶ کد خبر 6153708 فرهنگ و ادب صنایع فرهنگی فرهنگ و ادب صنایع فرهنگی ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۶ توسط بنیاد بازیهای رایانهای؛ مقالات سمپوزیوم بازیهای جدی نمایه شدند
مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ همچون سالهای گذشته در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE نمایه شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ همچون سالهای گذشته در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE نمایه شدند.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب رویداد جایزه بازیهای جدی، روزهای ۷ و ۸ دیماه ۱۴۰۲ بهصورت حضوری برگزار شد. پذیرش مقالات فقط انگلیسی و با استانداردهای IEEE انجام گرفت و از مجموع ۱۶ مقاله ارسالی، ۶ مقاله بهصورت شفاهی و ۹ مقاله بهصورت پوستری پذیرفته شدند.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایهسازی مقالات در این پایگاه استنادی شد که در نهایت مقالات زیر با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله از سوی IEEE و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند.
عناوین مقالات نمایه شده به شرح زیر است:
Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike Non-Player Characters
Analyzing Behavioral Patterns in the Serious Game “Twelve Minutes”: Insights from Iranian YouTubers
Analyzing the Challenges of Commercializing Serious Games in the Field of Health (A Case Study of Games Submitted in ۲۰۱۷-۲۰۲۲ in the Serious Games Festival: SEGAP) کد خبر 6153708 زینب رازدشت تازکند
کپی شد مطالب مرتبط سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی مشخص شدند اختتامیه ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی برگزار میشود مقالات فینالیست سمپوزیوم بازیهای جدی معرفی شدند برچسبها بنیاد ملی بازیهای رایانهای بازی های رایانه ای مقالات علمی
مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ همچون سالهای گذشته در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE نمایه شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ همچون سالهای گذشته در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE نمایه شدند.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب رویداد جایزه بازیهای جدی، روزهای ۷ و ۸ دیماه ۱۴۰۲ بهصورت حضوری برگزار شد. پذیرش مقالات فقط انگلیسی و با استانداردهای IEEE انجام گرفت و از مجموع ۱۶ مقاله ارسالی، ۶ مقاله بهصورت شفاهی و ۹ مقاله بهصورت پوستری پذیرفته شدند.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۲ با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایهسازی مقالات در این پایگاه استنادی شد که در نهایت مقالات زیر با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله از سوی IEEE و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند.
عناوین مقالات نمایه شده به شرح زیر است:
Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike Non-Player Characters
Analyzing Behavioral Patterns in the Serious Game “Twelve Minutes”: Insights from Iranian YouTubers
Analyzing the Challenges of Commercializing Serious Games in the Field of Health (A Case Study of Games Submitted in ۲۰۱۷-۲۰۲۲ in the Serious Games Festival: SEGAP) کد خبر 6153708 زینب رازدشت تازکند
کپی شد مطالب مرتبط سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی مشخص شدند اختتامیه ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی برگزار میشود مقالات فینالیست سمپوزیوم بازیهای جدی معرفی شدند برچسبها بنیاد ملی بازیهای رایانهای بازی های رایانه ای مقالات علمی
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات پرسپولیس انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود پزشکیان سعید جلیلی فوتبال استقلال ایران پزشکیان یورو 2024 انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم