یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۲۸

مدیرعامل آبفای کرمان: صرفه‌جویی در مصرف آب، ضرورتی همگانی دارد

 مدیرعامل آبفای کرمان: صرفه‌جویی در مصرف آب، ضرورتی همگانی دارد
کرمان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به افزایش دما در روزهای پیش‌رو، بر لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف آب و صرفه‌جویی جدی از سوی شهروندان تأکید کرد.