چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۱۲/۰۵

هشدار به بیماران صرعی و آسمی درباره قطع دارو در ایام روزه‌داری

 هشدار به بیماران صرعی و آسمی درباره قطع دارو در ایام روزه‌داری
معاون غذا و داروی ایلام با تأکید بر ضرورت تداوم مصرف صحیح داروها در ماه رمضان، نسبت به قطع یا تغییر خودسرانه دارو در بیماران مبتلا به صرع و آسم هشدار داد.