شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

وزیر ارتباطات خواستار خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد

 وزیر ارتباطات خواستار خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد
وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه پایداری برق شرط ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی است، خواستار تفاهم با وزارت نیرو برای خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد.