سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

ابلاغ برنامه ارتقای بهره‌وری بخش‌های اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن»

 ابلاغ برنامه ارتقای بهره‌وری بخش‌های اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن»
دبیرخانه نظام ملی بهره‌وری ایران، برنامه ارتقای بهره‌وری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرین در این بخش‌های اقتصادی ابلاغ کرد.