دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۴ ساعت قبل

فرماندار دشتی: تعامل دستگاه قضا و مجموعه اجرایی شهرستان مطلوب است

 فرماندار دشتی: تعامل دستگاه قضا و مجموعه اجرایی شهرستان مطلوب است
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد.