ماموریت ویژه دولت به دانشگاه تهران برای ارتقای امنیت غذایی در حوزه دام
رئیس دانشگاه تهران اعلام کرد دولت مأموریت بررسی و ارائه راهکار برای ارتقای امنیت غذایی در حوزه دام را به دانشگاه سپرده و گروهی از استادان علوم دامی و دامپزشکی این موضوع را پیگیری خواهند کرد.