یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۲۱

فرماندار دشتی: تکمیل محور ناصری - شنبه در دستور کار است

 فرماندار دشتی: تکمیل محور ناصری - شنبه در دستور کار است
بوشهر-فرماندار دشتی گفت: محور ناصری - شنبه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان بوشهر و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش داریم ۶ کیلومتر باقی‌مانده این محور در سال جاری تکمیل شود.