شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۲ ساعت قبل

۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود

 ۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در اوج تابستان حدود ۴۰ درصد از تولید برق کشور صرف سیستم‌های سرمایشی می‌شود.