یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۲۲

صرفه‌جویی ۶ میلیون مترمکعبی گاز در خراسان جنوبی

 صرفه‌جویی ۶ میلیون مترمکعبی گاز در خراسان جنوبی
بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نخستین استانی است که عملیات نشت‌یابی را به پایان رسانده و منجر به صرفه‌جویی بیش از ۶ میلیون مترمکعبی در مصرف گاز شده است.