دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۳۰

فرماندار دشتی: صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف انرژی یک الزام همگانی است

 فرماندار دشتی: صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف انرژی یک الزام همگانی است
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف انرژی یک الزام همگانی است و همه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.