سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۱۶

حضور ۲۰۰ جهادگر خراسان جنوبی در مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی سوم

 حضور ۲۰۰ جهادگر خراسان جنوبی در مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی سوم
بیرجند- رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از آغاز جنگ، حضور ۲۰۰ جهادگر خراسان جنوبی در مناطق آسیب دیده را داشته ایم که به مردم خدمت‌رسانی داشته‌اند.